divendres, 16 de novembre del 2012

MENTIDES

RECOPILATORI de les MENTIDES més freqüents de:

1. "-Què et passa? - Res. - Segur? -Res, res...

2. He llegit i accepto les condicions.

3. "Et juro que el teu WatsApp no m'ha arribat, no sé què deu haver passat."

4. "Ja estudiaré demà."

5. "Dilluns començo la dieta equilibrada"

6. "Amb aquesta ressaca,  prometo no sortir més"

7. "-Tens un xiclet? - No, aquest era l'últim"

8. "Explica-m'ho, no ho diré a ningú."

9. "Aquest any m'aplicaré i estudiaré molt cada dia."

10. "No et deixaré mai."

11. "Me n'alegro molt per  tu."

12. "Mama, estaré fent un treball... No em truquis que estaré a la biblioteca. "

13." Perdona per arribar tard, però hi havia un tràaanssiiit!! "

14."Però si només vaig prendre una copa "


I...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada